Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Joves de sisè a segon de batxillerat d'escoles públiques, concertades i privades de Mallorca, hi han participat
El Parlament ha estat testimoni de les finals del “Debat a l’Aula“. Aquesta iniciativa organitzada per Clave Consulting en col·laboració amb la UIB té com objectiu desenvolupar el pensament crític dels més joves. També donar-los eines perquè millorin l’oratòria de cara al futur.
Olivia ha hagut d’argumentar a favor de l’enllaç entre el comportament dels joves i la violència que es veu i se sent a la música i els mitjans de comunicació. S’ha preparat des de desembre per arribar a la final de debats a les aules. Com ella, altres joves de sisè a segon de batxillerat d’escoles públiques, concertades i privades de Mallorca, hi han participat.
En grups de 4, cada escola es prepara durant setmanes una temàtica concreta, això sí, fins al darrer minut no sabran si hi han d’anar a favor o en contra.
A més dels debats, també hi ha un concurs d’oratòria individual per mostrar les habilitats per parlar en públic.
Qui sap si d’aquí uns anys aquests joves seuran en alguna de les cadires del Parlament per a debatre sobre temes que ens afectin a tots.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc