Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els grups independentistes han acordat una resolució de suport al president
Aquest dissabte tothom té la mirada posada a Madrid i també a Catalunya. El Ple del Parlament s’ha reunit l’horabaixa, a instàncies de Quim Torra. El president de la Generalitat ha demanat a la Cambra que decideixi si ha de fer cessar el capdavant de l’Executiu tal com va decidir ahir la Junta Electoral Central. Els partits independentistes han presentat una resolució conjunta per confirmar Torra com a president.
El Ple del Parlament s’ha iniciat a l’hora convocada, a les 5 del capvespre, i tal com s’esperava hi ha hagut una moció conjunta dels partits independentistes per confirmar Quim Torra com a president. Això sí, n’hi ha hagut més de mocions, i també, com era de preveure, intercanvi d’acusacions.
Quim Torra ha estat el centre d’atenció al Parlament. Aplaudit pels seus, ha pujat al faristol per fer el discurs ja repetit altres vegades de defensa de la independència, però amb la novetat que aquest dissabte, després de la decisió de la Junta Electoral Central, ha hagut de demanar el suport dels independentistes per continuar com a president.
La primera rèplica l’ha donada el partit més votat a Catalunya a les darreres eleccions, Ciutadans.
Entre els independentistes amb Junts, Esquerra i la Cup, i els anti, amb el PP i Ciutadans, se situen partits com els Comuns o el PSC, que ha presentat la seva pròpia proposta de resolució.
Tots els diputats, d’un bàndol i de l’altre, han tengut la mirada posada al Congrés, i als seus discursos han fet al·lusió a l’anunciat suport d’Esquerra Republicana a la investidura de Pedro Sánchez.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat