Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els grups independentistes han acordat una resolució de suport al president
Aquest dissabte tothom té la mirada posada a Madrid i també a Catalunya. El Ple del Parlament s’ha reunit l’horabaixa, a instàncies de Quim Torra. El president de la Generalitat ha demanat a la Cambra que decideixi si ha de fer cessar el capdavant de l’Executiu tal com va decidir ahir la Junta Electoral Central. Els partits independentistes han presentat una resolució conjunta per confirmar Torra com a president.
El Ple del Parlament s’ha iniciat a l’hora convocada, a les 5 del capvespre, i tal com s’esperava hi ha hagut una moció conjunta dels partits independentistes per confirmar Quim Torra com a president. Això sí, n’hi ha hagut més de mocions, i també, com era de preveure, intercanvi d’acusacions.
Quim Torra ha estat el centre d’atenció al Parlament. Aplaudit pels seus, ha pujat al faristol per fer el discurs ja repetit altres vegades de defensa de la independència, però amb la novetat que aquest dissabte, després de la decisió de la Junta Electoral Central, ha hagut de demanar el suport dels independentistes per continuar com a president.
La primera rèplica l’ha donada el partit més votat a Catalunya a les darreres eleccions, Ciutadans.
Entre els independentistes amb Junts, Esquerra i la Cup, i els anti, amb el PP i Ciutadans, se situen partits com els Comuns o el PSC, que ha presentat la seva pròpia proposta de resolució.
Tots els diputats, d’un bàndol i de l’altre, han tengut la mirada posada al Congrés, i als seus discursos han fet al·lusió a l’anunciat suport d’Esquerra Republicana a la investidura de Pedro Sánchez.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor