Dimarts intervindrà la presidenta Armengol i els grups parlamentaris la replicaran durant tot dimecres
El Parlament balear acull dimarts i dimecres una nova edició del debat de política general en un context general d’incertesa protagonitzat per la crisi sanitària i econòmica generada per la covid-19. Serà el debat més atípic de la història del Parlament balear per les condicions de seguretat sanitàries i de distanciament social imposades en la cambra legislativa per a fer front a la nova pandèmia.
Serà el primer debat de la comunitat que se celebra aquesta legislatura; l’any passat no es va convocar perquè només havien transcorregut uns mesos després de la presa de possessió de Francina Armengol com a presidenta de les Balears
Dimarts tindrà lloc el discurs de la presidenta, que intervindrà a les deu hores durant un temps màxim d’hora i mitja per defensar la seva gestió i formular les seves propostes polítiques.
Dimecres, a partir de les nou del matí, serà el torn d’intervenció dels grups parlamentaris. El primer a pujar a la tribuna serà el cap de l’oposició, el president del PP, Biel Company. Al PP li seguiran els portaveus d’Unides Podem, Ciutadans, Més per Mallorca, Vox, El Pi i el grup mixt. Finalment, intervindrà el PSIB-PSOE. Es preveu que la sessió finalitzi dimecres cap a les 20 hores.
Fins a divendres a les 11 hores els partits tenen temps per presentar les seves propostes de resolució, que probablement seran debatudes i votades en la sessió plenària del 27 de setembre.
L’últim debat de política general del Parlament es va celebrar els dies 18 i 19 de setembre de 2018.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici