Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Qüestions com el bou de Fornalutx o l'autisme han decaigut perquè cap diputat no les ha volgudes assumir i formular al Ple
En un intent d’acostar les institucions a la ciutadania, la darrera reforma del reglament del Parlament va incloure la possibilitat que els ciutadans formulin preguntes en els plens. Des de l’inici de legislatura, se n’han registrat 33, però només 4 han estat contestades als plens. I és que, perquè una pregunta ciutadana arribi a l’hemicicle, l’ha d’assumir un diputat.
Són 23 les preguntes que han decaigut per no ser d’interès per a cap diputat. Qüestions sobre el bou de Fornalutx, el pagament de la carrera professional al personal interí o l’autisme han quedat orfes.
Ara hi ha dues consultes que esperen que un diputat les vulgui formular. Una sobre la seu electrònica de Ports de les Balears i l’altra que demana per quins motius no s’ha nomenat el síndic de greuges. Demandes que s’han de fer abans que acabi el període de sessions el mes de desembre, perquè no caiguin en l’oblit.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca