El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És la tercera vegada que es debat a l'Assemblea, ja que fins ara sempre ha estat rebutjat
El Parlament de Portugal debat avui, per tercera vegada, la despenalització de l’eutanàsia al país. Les dues propostes anteriors van ser rebutjades pel Tribunal Constitucional i pel president, Marcelo Rebelo de Sousa.
Avui es votaran quatre projectes de llei presentats per diferents formacions. S’espera que, almanco el del Partit Socialista, que té la majoria absoluta de la cambra, sigui aprovada i pugui continuar la seva tramitació.
L’Assemblea també votarà una proposta de la Chega per sotmetre la despenalització a referèndum.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals