Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
S'aprovaran diverses iniciatives sorgides arran del debat de política general
Els grups parlamentaris defensaran aquest dimarts les seves propostes de resolució en una sessió plenària extraordinària al Parlament. Previsiblement, s’aprovaran diverses iniciatives sorgides arran del debat de política general, que va tenir lloc la setmana passada.
Més per Mallorca proposa diversificar el model econòmic de les Illes, apostant pel sector primari i per la recuperació de la indústria.
Des de Vox confien que les seves propostes, la majoria sobre migració, educació i habitatge, siguin aprovades. I insisteixen en la necessitat d’un canvi en el Govern central.
Per la seva banda, els socialistes critiquen el col·lapse de la sanitat pública i proposen mesures per posar fre a la massificació turística.
Els populars asseguren que fan feina amb una trentena de transaccions per aprovar un bon gruix de les propostes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre