Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'informe dels lletrats del Parlament ja s'ha presentat a la Mesa
La Mesa del Parlament ha acordat tramitar la sol·licitud per suspendre Gabriel Le Senne dels seus drets i deures com a diputat. Això després que els lletrats ja hagin lliurat el seu informe a la Mesa. Un fet que ha motivat la reacció dels diferents grups parlamentaris.
Per una banda, el Grup Mixt, proposant de la sol·licitud, s’ha mostrat satisfet que el seu escrit es pugui tramitar per treure Le Senne de la presidència del Parlament. Des de Més per Mallorca, insisteixen que Gabriel Le Senne hauria de dimitir i asseguren que donaran suport a qualsevol iniciativa que impliqui que deixa la seva cadira. Els socialistes diuen que acataran els procediments que determini l’informe dels lletrats.
Per contra, el Partit Popular assegura que no votarà a favor de la suspensió dels drets i deures de cap diputat, mentre no hi hagi sentència ferma. Vox va més enllà, i diu que amb aquest procés es vulneren tots els drets de Le Senne.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús