També ha fet una crida a la formació "ràpida" d'un nou govern
El Parlament libanès ha aprovat la declaració de l’estat d’emergència a Beirut després de l’explosió de la setmana passada i pel coronavirus, davant les dificultats del sistema sanitari per tractar les víctimes de la tragèdia.
També ha fet una crida a la formació “ràpida” d’un nou govern que tengui com a prioritats les reformes i la lluita contra la corrupció, després que el gabinet del primer ministre Hassan Diab va dimitir en bloc fa quatre dies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa