Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La iniciativa, presentada per MÉS per Menorca, ha estat aprovada amb la incorporació de diverses esmenes del grup socialista
La iniciativa ha estat presentada per MÉS per Menorca i defensada a la Cambra pel diputat de la formació Josep Castells.
162El Parlament ha aprovat per unanimitat que el futur Règim Especial de les Balears (REB) inclogui, de manera explícita, que es compensaran els costos del transport de mercaderies entre illes.
La iniciativa parlamentària defensada per MÉS per Menorca constava de tres punts. El darrer, que feia referència a entrar en litigi amb l’Estat per no haver desenvolupat aquest punt del primer REB aprovat fa 20 anys, no ha rebut el suport del PP.
La iniciativa ha estat defensada pel diputat menorquí Josep Castells i ha estat aprovada amb la incorporació de diverses esmenes del grup socialista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades