Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
PP i Vox rebutgen en comissió les nou esmenes de l’oposició, que es debatran al ple
332
La Comissió d’Assumptes Institucionals i Generals del Parlament ha dictaminat aquest dimecres la proposició de llei de Vox per derogar la llei de memòria i reconeixement democràtics de les Balears.
PP i Vox han rebutjat les cinc esmenes d’Unides Podem i les quatre del PSIB, amb set vots en contra i sis a favor, de manera que les nou esmenes continuen vives i es votaran al ple en què es debatrà el dictamen.
Des de l’oposició, Unides Podem ha qualificat la derogació de “violació dels drets humans”, mentre que el PSIB ha criticat el canvi de posició del PP i li ha retret que doni suport ara a la iniciativa. MÉS per Mallorca ha acusat els populars d’actuar per “tacticisme”.
Per part seva, Vox ha defensat que la norma actual “no és de tots” i ha assegurat que la derogació pretén “tancar ferides”. El PP ha sostingut que el Govern continuarà impulsant polítiques de record a les víctimes a través de la llei de fosses, encara que s’elimini la llei de memòria democràtica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació