Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Benjamin Netanyahu continuarà sent-ne el primer ministre durant 18 mesos i després cedirà el lloc a Benny Gantz
El parlament d’Israel ha aprovat el nou govern d’unitat que posa fi a més d’un any de bloqueig polític. Benjamin Netanyahu continuarà sent-ne el primer ministre durant 18 mesos i després cedirà el lloc al seu nou soci, i fins ara principal rival, el centrista Benny Gantz que, fins llavors, serà el viceprimer ministre, a més de gestionar la cartera de defensa.
Netanyahu, que haurà d’afrontar la setmana que ve un judici per presumptes càrrecs de suborn, abús de confiança i frau, pretén impulsar l’annexió de terres de la Cisjordània ocupada, mentre que Gantz ha justificat l’acord per la necessitat d’unitat per la crisi del coronavirus.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals