Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Només Ciutadans s'oposa a posar barreres a la circulació d'empreses com Uber o Cabify
Només dos diputats han votat en contra de la convalidació del decret; els de Ciutadans. No estan d’acord ni en que s’aprovi per aquesta via ni en les claus del contingut que ha resumit el conseller.
Ciutadans denuncia que és calcat al que s’ha aprovat a Catalunya i augura un recurs d’inconstitucionalitat i problemes futurs.
Ciutadans ha estat objecte de totes les crítiques.
El PP creu que l’origen d’aquest acord ve de l’anterior govern que ells regentaven.
L’acord preveu mesures d’excepció durant l’estiu. Es podran autoritzar unes 50 VTCs addicionals per l’excés de demanda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat