Espanya rebrà una bestreta de 16,8 milions d'euros per a fer front a l'impacte de la crisi generada pel coronavirus
El ple del Parlament Europeu ha donat llum verda a la bestreta de 16,8 milions d’euros que rebrà Espanya per a fer front a l’impacte de la crisi generada pel coronavirus. L’eurocambra ha autoritzat aquest dimarts l’avançament d’una mica més de 130 milions d’euros en ajudes a diversos Estats membres que van acudir al Fons de Solidaritat i van demanar una bestreta per a fer front a l’impacte de la pandèmia.
En total, els eurodiputats han avalat el desbloqueig de 823 milions d’euros del Fons de Solidaritat. La gran part es destinarà a Croàcia per a fer front als danys per mor del terratrèmol que va patir al març d’enguany.
També Polònia rebrà 7 milions per a la reconstrucció després de les inundacions del juny passat en part del seu territori.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres