Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Javier Verdugo Marí (sa Real) guanya el concurs de dibuix, i Monsef El Bakali (sa Bodega) el de redacció.
Aquest dijous, Can Ventosa ha acollit el reconeixement als premiats en el concurs de dibuix i redacció infantils que organitza anualment el Parlament.
L’alumne del col·legi concertat Sa Real, Jaime Verdugo Marí, ha estat reconegut com a guanyador del certamen de dibuix ‘Un parlament per a tots i totes’, mentre que Monsef El Bakali, del centre públic Sa Bodega, s’ha endut el primer premi de redacció ‘Valors i Parlament’. El col·legi de Can Bonet ha estat reconegut com el més participatiu.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment