L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

També es demana que els ajuntaments puguin gastar els seus romanents
El Parlament insta el govern espanyol a allargar els ERTOs fins al desembre, com a les Illes Canàries. També demana a l’executiu espanyol que els ajuntaments puguin gastar els seus romanents.
Són punts de la proposició no de llei (PNL), que s’ha debatut avui dimarts horabaixa a la Comissió d’Hisenda. Una PNL presentada pels partits del Govern (PSIB-PSOE, Podem i MÉS) relativa a mesures fiscals per pal·liar els efectes econòmics de la crisi sanitària.
En aquesta proposició, també s’insta el Govern de l’Estat a restringir la normativa que afecta el pagament a través de targetes i també adoptar mesures per fomentar la factura electrònica.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada