En canvi, la majoria que sumen els partits del pacte han tombat un altre punt que reclamava la realització de proves PCR a ports i aeroports
La cambra autonòmica ha aprovat la proposició no de llei de Ciutadans relativa al sector turístic en la qual s’insta al Govern espanyol a adoptar mesures per al manteniment i el foment de l’activitat durant la temporada d’hivern.
El portaveu de la formació taronja, Marc Pérez-Ribas, ha exposat que “la situació del sector turístic és crítica” i per pal·liar la crisi, s’insta al govern de Pedro Sánchez que ampliï la durada dels ERTO, com a mínim, fins a l’inici de la temporada turística de l’any 2021.
En canvi, la majoria que sumen els partits del pacte han tombat un altre punt de la iniciativa que incloïa la mateixa iniciativa i que reclamava la realització de proves PCR a ports i aeroports a tots els passatgers.
En la comissió parlamentària de Turisme i Treball que s’ha celebrat aquest dijous, no ha prosperat, en canvi, una altra proposició no de llei impulsada pel PP en la qual els populars demanaven al Govern la creació de bonus turístics amb l’objectiu d’estimular el turisme interilles, amb descomptes del 25% per a residents.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables