Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Primera sessió plenària del nou període de sessions al Parlament amb una absència destacable, la de la presidenta del Govern, Francina Armengol, que torna de viatge oficial de l’Índia.
El Parlament ha validat el decret llei contra el turisme d’excessos amb el vot a favor de tots els grups excepte VOX. Per contra, els grups que formen el Govern juntament amb el grup mixt han impedit que es tramiti com una llei tal com reclamava l’oposició.
Precisament, aquest és el punt que ha generat més controvèrsia durant el debat. El Partit Popular, Ciutadans, el Pi i Vox han lamentat que no es pugui consensuar més la norma. El conseller de turisme, Iago Negueruela, ha argumentat que el decret s’ha d’aplicar de forma immediata per garantir la seguretat jurídica de cara a la temporada que ve.
La tensió s’ha disparat durant la sessió de control quan el Partit Popular ha demanat la dimissió de la consellera d’Afers socials, Fina Santiago, pels casos d’explotació sexual a menors. Santiago ha reiterat que aquests casos ja existien el 2011 quan el PP governava i que no feren res. Els populars instaran la presidenta Francina Armengol que cessi Fina Santiago.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat