Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El PP defensa que s'ha de protegir els petits propietaris i els veïns de l'ocupació quan aquesta no sigui per vulnerabilitat social i econòmica
El Partit Popular de Ciutadella exposa que en els darrers tres anys s’han triplicat les denúncies per ocupació il·legal a Menorca. Per això, ara demanen a l’Ajuntament que doni suport a la llei d’ocupació il·legal que Pablo Casado proposa a escala estatal. La mesura es debat aquest dijous al ple municipal.
A Ciutadella, on hi ha diversos blocs d’habitatges ocupats, el Partit Popular defensa que s’ha de protegir els petits propietaris i els veïns de l’ocupació, quan aquesta no sigui, això sí, per vulnerabilitat social i econòmica. Aquest aspecte és el que diferencia aquesta proposa de les presentades pel partit amb anterioritat.
El PP de Ciutadella critica que a diversos punts del municipi s’acumulen destrosses, brossa i brutícia de llars ocupades. I diu que molts veïns no poden fer-se càrrec de les despeses que això ocasiona. La proposta inclou el desallotjament de l’habitatge en menys de 24 hores i penes de presó per usurpació de béns.
El PP intenta aconseguir suports per a la llei antiocupació a escala local; a Maó la mateixa moció es va aprovar i al Consell de Menorca no va prosperar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom