Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Rectifica i anuncia que hi haurà policia al carrer
Pocs minuts abans de les dues del capvespre prop de 300 persones han protagonitzat un toc de flabiol, sonat per un fillet, davant la porta del palau. Els assistents incomplint les normes sanitàries, no han mantingut la distància de seguretat i eren molt pocs els qui portaven mascareta. La situació, que alguns consideren que es podia preveure, ha indignat moltes persones i ha fet que l’equip de govern es reunís d’urgència per prendre mesures.
La batlessa reconeix que hi hauria d’haver posat agents de policia i que contactaran amb les persones que es reconeixen als abundants vídeos del moment, que seran avisades del seu error. Per la seva part, l’oposició qualifica d’irresponsable la poca previsió de l’equip de govern.
El consistori demana responsabilitat ciutadana i assegura que a partir d’ara hi haurà presència policial als actes en què es puguin formar aglomeracions, com Es Pla de Ciutadella on de ben segur seran molts els que aniran de festa als nombrosos locals de la zona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació