L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Denuncien que causa embossos, coes quilomètriques i inseguretat entre els conductors
El Partit Popular ha exigit aquest divendres que s’elimini immediatament el carril bus-VAO de Palma. Denuncien que causa embossos, coes quilomètriques i inseguretat entre els conductors.
Segons els populars, la política de mobilitat de l’esquerra durant les dues darreres legislatures ha estat un fracàs. Insisteixen que s’ha d’acabar el primer tram del segon cinturó, eliminar la limitació de velocitat a la via de Cintura i fer aparcaments dissuasius a l’entrada de Palma.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve