Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La Junta Electoral Provincial ha revisat els més de 900 vots nuls, tal com havia reclamat el PSIB-PSOE en un recurs
Ja és definitiu. El senador per Menorca és Jordi López del Partit Popular. La Junta Electoral Provincial ha revisat avui matí els més de 900 vots nuls de les eleccions del passat diumenge, tal com havia reclamat el PSIB-PSOE en un recurs.
El resultat final encara ha estat més favorable per als populars. Del recompte han sortit 4 vots més per al PP.
Així, el Partit Popular guanya definitivament l’acte de senador per Menorca per 30 vots, en lloc dels 26 que s’havien comptat a l’escrutini inicial.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores