El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els populars qualifiquen de caòtica la situació i Ciutadans reclama que l'ús de mascareta sigui obligatori per evitar contagis.
El Partit Popular i Ciutadans han criticat la gestió del Govern central durant les primeres hores en aquells territoris que han passat a la fase 1.
Els populars qualifiquen de caòtica la situació, mentre que Ciutadans ha reclamat que l’ús de mascareta sigui més obligatori per evitar contagis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits