El PP presenta un paquet de 416 esmenes als pressupostos de la comunitat per al 2023
Segons la presidenta de la formació popular, Marga Prohens, l'Exectiu balear disposarà de 1.000 milions d'euros més de recaptació que ha d'emprar per abaixar imposts
El Partit Popular ha presentat un paquet de 416 esmenes als pressupostos de la comunitat per a l’any que ve. Segons la presidenta de la formació, Marga Prohens, l’Exectiu balear disposarà de 1.000 milions d’euros més de recaptació que ha d’emprar per abaixar imposts. Entre les esmenes presentades, en destaquen una rebaixa de l’IRPF a rendes inferiors als 30.000 euros i noves deduccions per naixement, per als propietaris que lloguin el seu immoble o en despeses per tenir cura de gent gran.
A més, proposen mesures d’estalvi, per exemple amb la congelació del sou dels 200 alts càrrecs i assessors del Govern, així com nous complements per a la fidelització del personal sanitari. També proposen apujar els preus dels habitatges que poden rebre l’aval del Govern per adquirir un primer habitatge, i destinar 60 milions d’euros a millores del cicle de l’aigua i 10 milions més de l’impost turístic a la rehabilitació i millora de zones turístiques.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €