El Partit Popular reclama a l’Estat una insularitat digna per als funcionaris destinats a les Illes
Els conservadors asseguren que hi ha 8.000 funcionaris que reben una indemnització per residència que no s'ajusta al cost de la vida real de l'arxipèlag
El Partit Popular ha registrat aquest dimecres una Proposició no de Llei perquè el pròxim Govern espanyol inclogui en els pressupostos generals una insularitat digna per als funcionaris de l’Administració General de l’Estat. Els conservadors asseguren que hi ha 8.000 funcionaris que reben una indemnització per residència que no s’ajusta al cost de la vida real de les Illes. Reclamen a l’Estat que dugui a terme un estudi econòmic sobre aquests costos perquè les Balears es converteixin en una destinació atractiva per als funcionaris de carrera.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa