El centre històric de Palma torna a ser el que era abans de la pandèmia per als amants de la paraula escrita. El passeig del Born acull aquests dies la trenta-novena edició de la Fira del Llibre. L’escritpor Sebastià Perelló ha donat el sus aquest divendres a aquest esdeveniment literari que congrega amants de la lectura, escriptors, editors i persones relacionades amb l’àmbit del llibre.
La fira ha comptat amb una bona afluència i molts tenien ben clar quin llibre volien comprar. Les previsions de pluja, però, no han fet por i la gent ha sortit al carrer. Un fet que els llibreters han notat amb les vendes.
La primera jornada de la Fira del Llibre ha acabat amb un concert a càrrec de Miquel Serra.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil