Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

L'Ajuntament té previst canviar l'enllumenat d'aquí a dos anys perquè té moltes avaries
A Menorca, fa mesos que el passeig Marítim de Maó es troba, la major part dels dies, a les fosques. La zona, que disposa d’un cablatge antic, pateix moltes avaries. Una situació que es repeteix amb freqüència a pràcticament tota la zona i en què es troben sovint els vesins i visitants que passegen per aquest tram.
L’Ajuntament és conscient del problema i, tot i que cada vegada que hi ha una avaria intenta posar-hi remei, no dura gaire temps. La solució consideren que seria el canvi de l’enllumenat. El projecte està redactat i pendent de finançament. El consistori espera tenir-ho enllestit en un màxim de dos anys.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys