Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

A partir de dia 6, s'estreny la calçada per complet i tant en sentit la Seu com en sentit el Port hi haurà un carril
Aquest diumenge el passeig marítim de Palma patirà talls de circulació durant tot el dia per la instal·lació d’una canonada de la xarxa de sanejament. No seran les úniques alteracions a causa de les obres. Fins dia 8 també hi haurà desviaments temporals de trànsit.
De les 7.00 hores i fins a la mitjanit dos trams del passeig marítim de Palma estaran completament tallats; en concret, el tram entre l’avinguda d’Argentina i el carrer de Monsenyor Palmer. També l’accés al passeig marítim des de la rotonda de Portopí. Es desviarà el trànsit pel carrer de Joan Miró.
Aquests, però, no són els únics canvis. A partir de diumenge i fins al 5 de setembre, a l’altura de les estacions marítimes del port de Palma el trànsit rodat de l’Avinguda Gabriel Roca es desviarà i es durà a terme en dues fases.
Per començar, s’estrenyen lleugerament els carrils en dos sentits, però els que van en direcció a la catedral en són els més afectats. Es desvien pel vial i els aparcaments de les estacions marítimes. Això serà de dia 3 a dia 5 de setembre, ambdós inclosos.
A partir de dia 6, la calçada s’estreny per complet, i tant en sentit la Seu com en sentit el Port hi haurà un carril.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç