Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

La distinció no es lliurava des del 2018
El mestre pastisser Francesc Pomar Mir, de pastisseries Pomar, ha estat distingit, aquest diumenge, amb la ‘Flor de Taperera‘ de Campos. La distinció no es lliurava des del 2018.
A l’acte de lliurament, hi ha assistit la presidenta del Govern, Marga Prohens. Durant la cerimònia, s’ha repassat la llarga trajectòria de Pomar al món de la pastisseria i que l’ha fet mereixedor d’aquest guardó. La batllessa de Campos, Xisca Porquer, ha estat l’encarregada de lliurar-li el premi.
Al seu discurs, Pomar, de 81 anys, ha volgut dedicar el guardó a la seva família i als seus companys d’ofici, per qui ha tingut paraules emotives. Ha estat en un acte solemne i multitudinari al convent de Sant Francesc de Paula.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions