Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Confia que el nou contracte, que redueix la durada a només 30 anys, sigui aprovat per la Conselleria de Cultura
243
El Patronat de la Fundació Rubió aprovarà aquest dimarts el recurs que interposarà davant la consellera de Cultura, Fanny Tur, per tal que torni enrere el seu pronunciament inicial, en el sentit de denegar l’autorització del contracte de lloguer de la finca de Mongofre signat ara fa un any amb l’empresari Dimitri Sturdza.
El mateix llogater i el president del patronat, Albert Moragues, han confirmat, en declaracions a IB3 Ràdio, que es presentarà també un contracte modificat que subsani les deficiències detectades pel Protectorat de fundacions, en mans de la conselleria.
El Patronat s’empara en l’informe intern de l’expedient del Protectorat que no posa massa inconvenients al contracte. Per aquest motiu, entén que n’hi ha prou amb reduir la durada del lloguer, de 60 a 30 anys (tal com ja va avançar IB3 la setmana passada), i amb introduir altres canvis menors perquè el contracte sigui aprovat.
“Hauríem de gastar més energia en fer cultura que en presentar pleits al jutjat”, ha dit Sturdza.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703