Desarticulada la major xarxa criminal de tràfic de drogues a Menorca
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
L'acte de lliurament ha tengut lloc a la Torre de la Quimera, el lloc que l'escriptora Emilia Pardo Bazán, va triar per a instal·lar la biblioteca
El Pazo de Meirás ja torna a ser propietat de l’Estat. Fa uns minuts ha tengut lloc l’acte judicial de lliurament de les claus. L’advocada general de l’Estat, Consuelo Castro, ha estat l’encarregada de signar la devolució formal de la propietat, en compliment de la sentència que va condemnar la família de Franco a retornar l’immoble a l’Estat.
La comitiva judicial ha realitzat l’acte de lliurament del Pazo a la Torre de la Quimera, el lloc que l’escriptora Emilia Pardo Bazán, va triar per a instal·lar la biblioteca.
Els néts de Franco ja van lliurar físicament les claus aquest dimecres, però la recepció formal s’ha demorat fins a aquest dijous.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat