La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Socies competirà a la categoria "Il·limitat" que és la més exigent
Joan Socies de malnom “El Tigre” fa més de 40 anys que es troba entre niguls i ratxes de vent, però des del 1999 fa vol acrobàtic. És cinc vegades campió d’Espanya de vol acrobàtic en diferents categories i amb 61 anys no pensa encara a retirar-se.
Socies és l’únic pilot a les Illes Balears que competeix en aquest esport tan exigent físicament.
Dijous 22 comença la competició a Châteauroux-Déols, França, i Joan Socies, Cástor Fantoba i Àlex Balcells, l’equip espanyol, intentaran guanyar la medalla d’or.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres