Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Inicialment només un de cada dos es prestava a rebre l'antídot, ara ja en són el 68% els que han firmat l'autorització
El percentatge de treballadors dels geriàtrics que accepten vaccinar-se contra la covid creix a Menorca. Si inicialment només un de cada dos es prestava a rebre l’antídot, ara ja en són el 68% els que han firmat l’autorització. Salut celebra la resposta dels professionals de les residències en aquest inici de la campanya de vacunació.
Ana Rogel, infermera de la residència de Gent Gran de Maó, ha estat la primera treballadora a rebre la vacuna a Menorca. Com ella, ahir es varen immunitzar 180 dels 243 empleats dels centres geriàtrics que han signat l’autorització.
L’objectiu d’iniciar la campanya de vacunació als centres geriàtrics és el de protegir els seus residents. En aquest cas, pràcticament la totalitat, el 91%, han acceptat la primera de les dues dosis que els alliberaran de l’aïllament que han patit durant la pandèmia.
Ahir es varen vacunar un total de 276 residents. Dilluns, es tornarà a fer una ronda als geriàtrics de Menorca per vacunar els 63 treballadors que queden entre els que ho han demanat, i aquells que encara tenen dubtes, tindran marge per decidir si s’hi volen sumar.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat