Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

"Palmesan@s" s'ha estrenat aquest divendres al Teatre Sans de Palma
Fa 46 anys que el periodista Carlos Garrido viu a Palma. I la majoria els ha passat escrivint sobre la ciutat. Ara, s’ha cansat d’escriure, i vol parlar de les seves vivències. I ho fa amb un monòleg, que acaba d’estrenar al Teatre Sans de Palma.
“Palma és la meva ciutat, no vaig néixer aquí. Vaig venir al 76, i crec que m’he convertit en un palmesà”, afirma el periodista. Carlos Garrido conta, de manera oral, la seva vivència de Palma. Un monòleg per estimar la ciutat, el seu passat i el seu present. I els personatges que l’habiten. “Recuperar aquesta memòria, i no deixar enrere gent que ha estat molt important i que fins i tot ha donat part de la seva vida per la ciutat”, reivindica Garrido. “No deixar que acabin al femer de la història, si puc evitar-ho una miqueta ja estaré content”, conclou.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí