La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Succeirà a Mar Cerezález que exercia aquest càrrec des del 2015
614
El periodista Joan Forteza ha estat nomenat nou director d’IB3 Ràdio arran de la renúncia de Mar Cerezález al càrrec que exercia des de desembre de 2015.
Forteza, llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB, ha ocupat la prefectura d’esports d’IB3 Ràdio des de 2016, i a partir d’ara tindrà els objectius principals de continuar amb el procés d’innovació i diversificació del canal tradicional de la ràdio pública i aprofundir en les noves plataformes, altres audiències i consums.
Cerezález va renunciar al lloc de directora de manera convinguda per circumstàncies personals i professionals, i segons ha precisat el director general d’IB3, Andreu Manresa, la seva gestió ha estat marcada per “el seu valent compromís, la vocació per la reforma de la ràdio pública cap a l’excel·lència, la independència periodística, el seu esforç i la qualitat humana”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²