El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El govern espanyol retarda l'aplicació del Decret Llei per donar "més temps" a la Seguretat Social per adaptar-se al canvi
La mesura estrella del govern espanyol de Pedro Sánchez per afavorir la igualtat, l’ampliació del permís de paternitat, no entrarà en vigor fins l’1 d’abril. Tot i que avui s’ha publicat al BOE el Decret Llei que preveu aquesta millora, la implantació de la qual s’havia previst a partir de demà divendres, una disposició final en el text no ho fa possible.
D’aquesta manera, les famílies que confiaven en poder gaudir de les 8 setmanes de permís per als pares, i que sortien de comptes aquests dies, no es podran acollir a l’ampliació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades