Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'empresa concessionària els ha promès una reunió la pròxima setmana
Els sindicats han desconvocat les protestes previstes per aquest divendres i que tenien com a objectiu reivindicar una millora de les condicions laborals del personal de neteja. Ho han fet després que l’empresa concessionària els hagi promès una reunió per acostar posicions de cara a la pròxima setmana.
UGT desconvoca les concentracions “com a gest de bona voluntat” i amb la intenció d’arribar a un acord que acabi amb la sobrecàrrega de treball i la precarització de les netejadores, segons ha informat el sindicat en un comunicat.
Les tres jornades de protestes van començar el dimecres, contra la “imposició” de canvis en les condicions laborals que han duit a una “excessiva” càrrega de treball i també, per les mancances quant al material de protecció adequat.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears