La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Asseguren que han tengut una davallada d'ingressos d'entre el 20 i el 30 per cent
Però, tot i l’afluència de turistes, el petit comerç de Mallorca dona la temporada per perduda, amb una davallada d’ingressos d’entre el 20 i el 30 per cent. Asseguren que feia anys que no veien una davallada tan forta.
Les patronals del petit comerç de Mallorca coincideixen que aquest ha estat un mal estiu. Asseguren que unes rebaixes molt agressives i que encara estan vigents a molts comerços han tirat per terra els seus beneficis.
Ni l’afluència de turistes del juny i el juliol, similar a la de l’any passat, ni la gran quantitat de creuers arribats a Palma han pogut salvar la temporada, segons els empresaris. I són pessimistes amb
En canvi, la patronal del comerç turístic Acotur creu que la temporada ha estat similar a la de l’any passat, tot i que en algunes zones de Mallorca les vendes es ressenten, segons diuen, de l’arribada de turistes de menor poder adquisitiu que han vingut atrets per les rebaixes de preus dels hotels.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres