El petit comerç de Manacor treu el seu producte al carrer per la Fira d’Estocs
La novetat d'enguany ha estat que per cada 10 euros gastats al petit comerç es regala una entrada per anar a veure el concert d'Anegats, a les 22.30 hores, al parc municipal de Manacor
Aquest dissabte s’ha celebrat la VI Fira d’Estocs a Manacor, una iniciativa per potenciar el petit comerç que enguany ve acompanyada d’un concert del grup ‘Anegats’ que ja ha venut més de 2.000 entrades.
El petit comerç de Manacor ha tret el seu producte a peu de carrer per vendre el seu estoc d’hivern. I és que s’ha celebrat una fira durant tot el dia per promocionar el consum al petit comerç, en el que una trentena de botigues s’han afegit. A més, els carrers s’han omplert de gent que aprofitava el bon temps.
La novetat d’enguany ha estat que per cada 10 euros gastats al petit comerç es regala una entrada per anar a veure el concert d’Anegats que es fa aquest vespre a Manacor. Amb cada tiquet de compra es poden aconseguir fins a dues entrades. Podeu presentar els tiquets de compra a la porta del concert, que és a les 22.30 hores al parc municipal de Manacor.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros