Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els petits comerços ja han començat a vestir els aparadors de Black Friday. Cartells de descompte, promocions avançades i ofertes que, en alguns casos, duraran dies. A Palma i a altres municipis, la majoria d’establiments opten per rebaixes moderades, entre el 10% i el 30%. Diuen que és el que poden assumir per no perdre marge.
“No podem fer grans descomptes. Allò que farem serà fer un 10% de descompte perquè tenim moltes grans empreses a prop. Volem que la gent vegi la qualitat de la petita empresa”, assegura la propietària de Tallo Floristes, Joana Maria Barceló.
Altres comerços allarguen el Black Friday durant dies, fins i tot setmanes. Enguany, però, han tengut un altre repte: el fred ha arribat tard, i això ha obligat a avançar descomptes sense haver pogut vendre al preu habitual.
Els botiguers expliquen que la roba d’hivern es rebaixa menys, mentre que la de primavera-estiu baixa més fort.
Pimeco alerta que aquesta dinàmica perjudica la rendibilitat del petit comerç i proposa alternatives més sostenibles, com el Green Friday. El seu vicepresident, Mateu Cunill, explica que es tracta d’una compra responsable i ambientalment correcta.
Black Friday, una campanya que es consolida, però que continua generant debat entre promocions, estocs i el futur del comerç de proximitat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat