L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Els regionalistes lamenten que això suposarà la pèrdua de més de 31 milions d'euros provinents del govern espanyol i de les Balears
El Pi denuncia interessos electoralistes en l’anul·lació d’una quinzena d’obres viàries previstes al pla de carreteres de Mallorca, com ara la variant de Sineu, de Sencelles o la de Campos. El portaveu del regionalistes al Consell de Mallorca, Antoni Pastor, lamenta que això suposarà la pèrdua de més de 31 milions d’euros provinents del govern espanyol i de les Balears.
Segons Pastor, aquest és el preu que el president del Consell, Miquel Ensenyat, ha de pagar per reconciliar-se amb el GOB. La formació demanarà, amb caràcter d’urgència, la celebració d’un ple extraordinari per tractar aquesta qüestió.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve