Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
És la primera vegada que el PI no concorre a les eleccions de Menorca
257
El PI renuncia a presentar-se Menorca en les properes eleccions municipals, insulars i autonòmiques del 28 de maig. El president de la formació, Tolo Gili, reconeix que s’ha estat negociant amb diverses persones i agrupacions, però no s’ha arribat a cap acord. Per aquest motiu, s’ha decidit renunciar a ser present a l’illa per primera vegada des del 2015, quan va néxier el partit. Gili explica que s’ha preferit no fer llistes a la correguda sinó treballar per consolidar el projecte a mig termini.
Gili ha lamentat les retiències que el PI aixeca a l’illa, on per algus es considera un partit mallorquí. Per això s’ha proposat la marca Proposta per Menorca, que no ha tingut l’acollida esperada. El PI creu que aquesta situació, que reconeixen que els dol, no els passarà factures a les eleccions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles