CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La formació regionalista presentarà una esmena als pressupostos per al soterrament de la línia
El Pi presentarà una esmena als pressupostos de la Comunitat per al soterrament de la línia d’alta tensió de Son Puig a Palma. El diputat Josep Melià s’ha reunit avui amb els veïnats que rebutgen la torre de 48 metres d’altura que s’ha de construir al costat de les seves cases.
Els veïns han convidat dissabte que ve a tots els partits polítics a fer una marxa per la zona perquè coneguin, segons alerten, la gravetat de l’assumpte i prenguin consciència del perill que suposa aquesta instal·lació.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició