Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La formació considera que amb noves línies de metro s'aconseguiria una mobilitat més lògica i eficient
El Pi Palma demana que el metro arribi a l’Hospital Universitari de Son Espases, i no el tramvia, com va anunciar la setmana passada la presidenta del Govern, Francina Armengol. La formació considera que amb noves línies de metro s’aconseguiria una mobilitat més lògica i eficient.
El vicepresident d’El Pi Palma, Carles Cabrera, assegura que des de la seva formació són partidaris de la creació del tramvia fins a Platja de Palma, però consideren que per arribar fins a l’hospital de referència seria més adequat ampliar el metro que ja va a la UIB.
El responsable de mobilitat de la formació a Ciutat, Toni Crespí, ha insistit que, per assolir una mobilitat més fluida, s’han de fer noves línies de metro i no saturar els carrers amb tramvies.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície