Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Cal recordar que la formació es presenta a les eleccions en coalició amb Geroa Bai, Coalició Canària i PNV
El Pi ha presentat el seu candidat per a les eleccions europees. Serà el jove palmesà, Jordi Prunés, qui ha destacat la importància de dur la veu de les Illes a Europa per tal de lluitar contra les desigualtats provocades per la insularitat.
Cal recordar que la formació es presenta a les eleccions en coalició amb Geroa Bai, Coalició Canària i PNV. Tot i que encara no s’han tancar definitivament les llistes, el PI espera que el seu candidat estigui entre els cinc primers.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar