Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
La formacíó regionalista aspira a ser clau per evitar, assegura, "extremismes" al pròxim Govern
El PI-Proposta per les Illes ha presentat aquest dissabte la seva llista al Parlament de cara a les pròximes eleccions.
Com ja se sabia, el cap de llista i candidat a presidir el Govern és Josep Melià, acompanyat de la batlessa de Porreres i fins ara consellera al Consell de Mallorca, Xisca Mora. El nombre 3 ès el membre de Joves per les Illes, Guillem Mut, i la número 4 l’actual diputada al Parlament Maria Antònia Sureda. Recordem que aquesta legislatura El PI té 3 diputats al Parlament.
Melià ha mostrat plena confiança en poder ser força decisiva per evitar que el pròxim Govern tengui postures extremistes, ja sigui d’esquerres o dretes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals