Lamenten que fa anys que la situació és insostenible i no s'ha fet res
El Pi – Proposta per les Illes, presentarà una moció al pròxim ple del Consell de Mallorca perquè se solucionin els problemes amb les motos a la Serra.
Volen la implicació de l’entitat insular i de la DGT per solucionar el problema de les carreres de motos a la Serra i els continus renous que provoquen. Així s’ha decidit a la reunió celebrada a Banyalbufar amb els seus comitès de la Serra de Tramuntana i partits independents. Lamenten que fa anys que la situació és insostenible i no s’ha fet res.
La reducció de la velocitat i les línies continues no són suficients. I es demanen si la UNESCO podria llevar el distintiu de Patrimoni Mundial a la Serra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis