Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La formació ha presentat una moció a la institució mallorquina perquè Cultura creï un borsí que ho faci possible
La portaveu d’El Pi-Proposta per les Illes al Consell, Xisca Mora, i el candidat a la institució en les pròximes eleccions, Antoni Salas, han presentat una iniciativa per tal que el Consell creï un borsí d’intercanvi lingüístic. Per poder desenvolupar el programa demanen que es doti el programa de material de suport i guies necessàries en almenys 3 idiomes. L’objectiu és fomentar i difondre la llengua catalana entre els estrangers.
“El Consell té les competències i l’obligació de difondre la nostra cultura i la nostra llengua”, ha dit Mora, que ha afegit que “els estrangers han de saber que a les Illes es parla el català i estic convençuda que voldran fer l’esforç d’aprendre’n”.
Salas ha explicat que aquesta mesura és una oportunitat no només per practicar la llengua oral, sinó per conèixer, experimentar, viure i intercanviar aspectes culturals. “La llengua és una prioritat i s’ha de fomentar i difondre”, ha conclòs. Per part seva, Carles Cabrera, candidat a la batlia de Palma, ha afegit que “cada vegada es parla menys la llengua pròpia a Ciutat i l’impuls ha de venir des de les institucions”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren