Els regionalistes volen que la presidenta de Balears exigeixi a Pedro Sánchez que tots aquests doblers es puguin invertir a les Illes
El Pi demanarà a Francina Armengol que els romanents dels ajuntaments quedin a la Comunitat. Els regionalistes volen que la presidenta de Balears exigeixi a Pedro Sánchez que tots aquests doblers es puguin invertir a les Illes. En un document, que han enviat aquest dimecres a la cap de l’executiu, proposen que siguin els ajuntaments els que decideixin quina part del romanent volen aportar i que, a l’hora del retorn, puguin invertir-lo en allò que considerin més necessari per al municipi. En cap cas, apunta El Pi, no acceptaran enviar a Madrid tots aquests estalvis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda