Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Considera que sense estat d'alarma i amb una situació sanitària bona no es pot anar en contra de les llibertats ciutadanes
El Pi Proposta per les Illes considera que la baixa incidència del virus fa innecessari mantenir el toc de queda a partir de dilluns, ja sense estat d’alarma, com ha aprovat el Govern. El seu president, Antoni Amengual, ha demanat al Govern de Francina Armengol que el retiri. També considera que s’han d’aixecar les limitacions a les reunions familiars i començar a obrir els interiors de bars i restaurants. El Pi sí que es mostra d’acord, en canvi, en mantenir els controls de ports i aeroports i en la reducció de la capacitat a celebracions i actes de culte.
Amengual ha criticat Armengol per com ha gestionat les restriccions que han de seguir en vigor una vegada decaigui l’estat d’alarma aquest pròxim dia 9. De fet, ha titllat d'”imperdonable” que s’hagi esperat fins a gairebé el darrer moment i de “ridícul” el fet d’haver consultat al Tribunal Superior de Justícia de les Illes abans d’haver pres les decisions.
El Partit Popular, per part seva, també s’ha mostrat crític amb les restriccions. A més, el seu president, Biel Company, ha acusat el Govern de discriminar l’illa d’Eivissa pel que fa al ritme de vacunació.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació