Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Cristina Ribas ha deixat el PI perquè discrepa amb el rumb que ha pres el partit
Cristina Ribas, un dels tres regidors de Proposta per les Illes a Sant Antoni de Portmany, que governa amb coalició al municipi amb el PSOE i Reinicia, ha abandonat el partit. Assegura que no està d’acord amb el rumb que ha pres el partit de cara a les eleccions del mes de maig. L’ha deixat però no ha renunciat a l’acta de regidora.
Ribas assegura que l’alcalde, del Partit Socialista, vol que mantengui les seves funcions. Per la seva banda, el PI ha demanat la dimissió de la regidora per, segons diuen, respectar el pacte de govern amb les altres formacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €